Congratssss

Idag fyller syrran 8 år, grattis grattis grattis!

Jag minns det som igår...
Jag sov över hos min granne för att mamma & pappa var på sjukhuset.
Jag sov inte på hela natten, på morgonen innan jag och min granne ska gå till skolan ringer telefonen...
Det är pappa i telefon, jag har fått en lillasyster. Känslan går inte att beskriva på långa vägar men jag var så glad. Jag och min lillebror fick stjuts till BB och där möter vi vår lillasyster. Hon ligger där tillsammans med mamma. Hon var så liten! Jag tog hennes minihand och ville aldrig släppa (kunde jag iofs inte heller för hon klämde så hårt). Det var mitt första minne med Lillan.



(Klicka för större)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0