Norrland

Hej! Nu är jag hemma igen från en underbar resa i norra Sverige. Det har varit så jäkla bra dagar, man fick lixom glömma vardagen för en stund. Jag skulle kunna stanna där mycket längre om jag inte hade saknad mina söta örebroare så attans mycket.
Vi har haft i stortsett klarblå himmel och sol varje dag och ofta vindstilla, skidorna har suttit på fötterna i Riksgränsen och Björkliden och vi har åkt bob i Norge. Ja det finns mycket att berätta...
Men en bild säger mer en tusen ord, aight?








(Bilderna är klickbara)


Kommentarer
Postat av: filip

så jävla bra vecka!

2009-03-30 @ 14:43:16
Postat av: Frodde Sommerfeld

ännu en gång så blir jag inte förvånad över att filip kommenterar bloggen! :)

2009-03-30 @ 14:59:49
Postat av: evelina

sjukt bra! :D vem äre som har kul?

2009-03-30 @ 15:10:48
URL: http://ewws.blogg.se/
Postat av: Louise Waerner

Nu när du är hemma är det sags att vi ses :) hur har du haft det?

2009-03-31 @ 17:32:08
URL: http://louisewaer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0