Renkött

Dagen har varit bra. Var i skola en stund, vilket var ganska onödigt för vi gjorde knappt något. Efter det drog jag upp på stan med Mimmi & Jossi. Vi letade renkött på Ica, vi ska bjuda på det på en vernissage vi ska ha med skolan på torsdag. Man ska göra någonting som har med Norrland och vår resa att göra. Så då tänkte vi bjuda på samebröd och renkött! Vi får se hur det går med det för vi hittande nämligen inget kött...Nåja, efter det träffade vi Nadja & Louise och då gick vi och fika på Bara Vara, myssssss. Nu är jag hemma och har försökt att plugga ett antal gånger men kommer aldrig igång så nu tittar jag på 2 fast 2 furious på 6:an ist! Efter det blir det sängen, goodnight guys!




Kommentarer
Postat av: towe

fin blogg du hade :)

- titta gärna in på min:

http://ttowie.blogg.se

jag skriver om allt möjligt, du kommer ångra dig om du inte tittar ;*



sköt om dig puss!

2009-03-31 @ 21:48:11
URL: http://ttowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0