Och så var det måndag igen...

Hallå!
Har varit hemma med familjen hela eftermiddagen för Max tränar. Ville inte åka själv till Hovsta och sitta där ensam och typ sticka... Har istället pluggat matte, som jag har gjort i tre dagar nu för jag måste (eller måste och måste men jag vill) få högsta betyg på provet på fredag. Det är väldigt svårt så vi får se hur det går.

Efter skolan idag så tog jag en fika på Java med Nadja. Det var så länge sen vi pratade med varandra så det var jätte mysigt!


Hinner tyvärr inte skriva något mer nu för bussen väntar inte! Men jag är tillbaka imorgon igen för jag ska hem hit då också. Ha det bra tills dess.




Kommentarer
Postat av: Linn

haha skulle det va nå fel på att sticka?! Då får du alltså inga vantar av mig inte! ;p haha puss o kram!

2009-02-03 @ 11:09:28
URL: http://liinn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0