20:53

Hallå!
Gårdagen var jätte bra tycker jag! Hade väldigt kul. Men det blev sent så jag har sovit typ hela dagen...Skönt är väl det men  hela dagen försvann ju. Fast det är ju ändå söndag. Söndagar är ovärda.

Ikväll ska jag inte göra något speciellt tror jag. Ska nog mysa ner mig med någon film bara.
Det är två filmer som börjar kl 21 ikväll på tv och jag kan inte bestämma mig vilken jag ska välja!
Antingen Intolerable cruelty eller Northern lights. Den förstnämnda var en romantisk komedi och den andra en kriminaldrama.
Ibland är det ingenting på tv och ibland prickar dom in allt på samma tider, haha. Jaja jag får se vilken jag väljer.

Har lite bilder från igår men jag orkar inte lägga ut alla nu! Här är en på mig & Johan iaf och en på Eric & Sofia.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0