Sommaren...

Goodmorning!
Ställde klockan på halv 10 idag för att "vänja" mig lite till att gå upp imorgon när skolan börjar. Det var inte alls roligt att gå upp, jag undrar om det kommer att gå överhuvudtaget imorgon!
Nåja, idag är sista dagen på mitt sista sommarlov. Känns ju inte så kul direkt, låter ganska hemskt faktiskt. Men så är det. Jag är iaf nöjd med den här sommaren. Det har varit vissa saker som har varit väldigt jobbiga men jag har gjort mycket roliga saker med underbara människor, och det är det jag vill minnas. Som Thailand, Gröna Lund, Sommarstugan, Festival, Stockholm osv. Jag täknte lägga ut lite bilder senare idag på vad sommaren har bjudit på! Nu ska jag sminka mig och sedan åka upp på stan och träffa tjejerna, det blir en mysig fika, en perfekt avslutning på sommarlovet...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0