22:31 20 April

Hej! Hoppas ni alla har haft en bra helg och första dag på veckan.
Idag har jag ägnat den större delen av dagen till att städa mitt rum, det har varit katastrof-stökigt.
Och jag är inte klar än!! ujujuj.
Hade bara en lektion idag så jag åkte till karolinska och hade webbdesign på eftermiddagen.
Håller på med en hemsida nu, jag är inte så duktigt på det där men det ska förhoppningsvis bli en hemsida om min lillasyster Alice tillslut.
Nej, nu ska jag gå och lägga mig. Jag sitter och gäspar och lyssnar på sorglig musik, det betyder att jag är trött eller ledsen. I vilket fall så hjälper sängen då. Sleep Tight


Lägg märke till moroten som hänger i munnen haha, sweetie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0