Fly Freshhhh



Tjena! Har inte tid att sitta här egentligen. Nu börjar stressen igen, lovet är över. Har haft kompledigt idag men har varit igång sedan kl 9 för att "vänja" mig till att gå upp tidigt. Var ute och sprang i morse, så sjukt skönt nu när det börjar bli lite varmare! Efter det har jag faktiskt börjat övningsköra med pappa, äntligen! Nu förstår jag hur allting fungerar så nu ska jag bara lära mig det också...
Nåja, nu måste jag fixa mig lite innan jag ska ut och träffa bästa vännerna!

xoxo


Kommentarer
Postat av: maja

haha lite roligt att båda tog det där med körkort lite seröst och började när vi kom hem ;) strong gjort av oss. vi har nog ett körkort om ett år endå :D<3

2009-04-15 @ 21:53:06
URL: http://majaeriiksson.blogg.se/
Postat av: maja

haha kul att vi båda tog detdär med korkort seriöst och började öva nör vi kom hem ;) strongt gjort av oss, vi har nog körkort om ett år endå ;) <3

2009-04-15 @ 21:54:17
URL: http://majaeriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0