17:18 7/4

Goddag folket.
Jag är alldeles uppspelt, jag blir så pigg och glad av det här vädret.
Typ som en 5åring som har fått en ny cykel.
Igår bloggade jag ingenting för jag hade fullt upp med annat, som att vara ute i det fina vädret med mina vänner.
På kvällen bjöd mamma mig och Filip på mat på Efesos. Jätte mysigt var det, det är inte ofta vi gör något sådant ska ni veta. Om man går ut med lillan så är det lite annorlunda för mamma och pappa får ägna hela måltiden till att säga åt henne att sitta still.
Nåja, idag har jag varit ute hela dag och tagit hand om lilla bunny. Städat åt honom och klippt klorna osv. Nu ska jag hoppa in i duschen för jag har kaninbajs på knäna.


 [ I vintras ]
Ni skulle bara veta hur länge jag satt med
den här polaroidbilden innan jag fick till det.
Photoshop och jag är inte alltid vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0