Torsdag hela månan

Tjeeena! Sitter just nu i morgonrock och myser i min källare. Sov länge idag, så skönt!
Ringde min frisör precis och bokat tid för klippning också, blir att toppa bara tror jag.
Fick tid halv ett imorgon. Perfekt! Fräsht hår till fredagkvällens bravad!
Var ute och hämtade posten förut också och jag hade fått brev ( händer typ aldrig.. ).
Det var från LO-facket, fick en inbjudan till utbildning för elevskyddsombud.
Jag och mimmi ska gå den utbildningen för vi ska vara elevskyddsombud på skolan.
Vet inte så mycket om det än, men det blir nog intressant!
Men men, denna gråa dag består av en fika med
Louise & Elin klockan halv 3 på Bara Vara, ska bli trevligt.
Elin har jag inte pratat så mycket med sedan Thailand i somras!
Efter det blir det troligen stan med min älsklings Nadja
och senare ska jag ner till gymmet och förbränna.
Kvällen är oklar, kanske ännu en kväll hos mimmi? :D
Men nu ropar mamma, hennes goooooda Thaigryta är klar, mums! puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0