Hår

Följ min blogg med bloggkoll
HEJ ALLA VACKRA MÄNNISKOR! Jag vakna precis från en underbar tupplur. Hoppas ni mår bra :)
Jag insåg precis att jag måste klippa mig. Det är slitet och jag har inte klippt det sedan jag var i Thailand. Så det blir väl att boka tid till det någon dag i veckan. Skulle vilja göra nått kul, typ klippa kort eller lugg eller nått men jag vet inte.. kommer ändå ångra det efter några veckor. Men lite slingor ska jag nog lägga i! Jag kan ju lika gärna tipsa om världens bästa hårprodukt när jag ändå snackar om ointressanta saker. Märket Osis produkt "Dust it" är sket bra om du har noll volym i håret som jag! Det är ett pulver som man lägger i hårbotten så blir det lite pluffsipluffs.
haha aja nog med det, nu ska jag duscha och måla naglarna blåa!

P.S. JAG ÄLSKAR MIN LILLEBROR MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN D.S.
(han själv som skrivit men..)

MAJA JAG SAKNAR DIG! KOM HEM NU NU NU <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0