Systerdag <3

Tja! Skrev inget i bloggen igår, var allmänt seg efter lördagen och hade inget att skriva om.
Idag väckte min kära syster mig för jag skulle vara barnvakt. Vi har kollat på my little ponny och varit på stan och köpt nån slags pärlplatta till henne som hon ville ha. Nadja ringde mig förut också så ikväll blir det troligen att träffa henne, gosa ner oss i soffan och kolla film röstar jag på.
Annars har jag inte så mycket att säga förutom att jag önskar mig Thailand nu väldigt mycket! Det är vid den här tiden man borde åka iväg till värmen för detta suger! Bara kallt & grått...
men jag bjuder er på en solig bild! haha.
Nu ska jag iväg och träna, ching!


Thailand-08


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0