Fynda

Tjenixen. Hoppas ni har en bra måndag! Det har jag, jag har varit i skolan och haft praktikredovisning och webbdesign. Efter det träffade jag Louise och vi tog en fika på Bara vara och sedan gick vi på stan. Jag la undan lite grejer som jag troligen ska köpa imorgon! En mycket trevligt eftermiddag med kusin vitamin. Nu sitter jag och plugga lite psykologi, jag läser ett kapitel som handlar om ångest, fobier och liknande.

Hittade pappas gamla jeansjacka i förrådet. Det blir underbart till ett par tights!
Nu; Boston Tea Party.
Gonatt /  evelina

Kommentarer
Postat av: mimmi

riktigt snyggt ju <3

2008-12-01 @ 22:52:49
URL: http://improvisera.blogg.se/
Postat av: du e snagg i skallen

här bor det fäshion minsann!

2008-12-02 @ 12:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0