Nyårsblåsa

Tja! Idag var vi på studiebesök med klassen i Mikaelkyrkan, vi fick träffa en präst som berättade om sitt liv och om hans tro på gud. Efter det fick vi träffa en annan präst som berättade om livskriser. Det var ett ganska intressant studiebesök. När jag kom hem från skolan sov jag en timme och efter det tills nu har jag pluggat. Himlans va duktig jag är!

Just nu sitter jag och funderar på nyår. Nyår är egentligen inte så jätte speciellt som jag har upplevt det, lite överskattat på nått sett. Det är ju som en vanlig utekväll typ.. Nåja, vad ska ni göra på nyår? Själv har jag ingen anning, men nått ståhej blir det väl. Och jag är sugen på att bära nått snyggt också. Nån nyårsblåsa kanske? (jag som precis sa att det inte var så speciellt, haha)
(Tryck på bilden för att förstora)


Kommentarer
Postat av: filip

haha planerar du redan nyår? lugn nu!

2008-12-04 @ 20:58:11
Postat av: evelina

med tanke på att det kan ta två veckor att få hem en klänning från nätet så lär man ju börja fundera på vilken nu. noob

2008-12-04 @ 21:05:08
URL: http://ewws.blogg.se/
Postat av: flp

jaha du tänkte så!

2008-12-04 @ 21:34:14
Postat av: mimmi

jag skulle köra på den silvriga ;) kolla www.stylebystars.se om du hittar något där <3

2008-12-04 @ 22:06:23
URL: http://improvisera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0