Tråkigt & Roligt


Inatt sov jag 2 timmar, ligger bara och tänker på vad som ska göras osv. Jag är så jäkla stressad just nu, det är så mycket man ska hinna med innan året är slut. Skolan är värst, jag vet inte hur jag ska lyckas. Sen är det så mycket omkring som gör att man vissa dagar bara inte kan/har ork till att sitta och plugga i flera timmar. Det tar på krafterna men det är bara att bita ihop tills 19 december då det är slut på skola för den här terminen. Den enda stunden på dagen jag kan slappna av är på gymmet och jag är glad för att jag ger tid till det. Kan man ju undra varför jag sitter här och degar nu om jag nu har så mycket men jag var faktiskt tvungen att ta pause.

roligare än plugg.


Tillbaka till pluggandet! Krammm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0