Dan före doppare dan

Hello.
Igår fyllde jag 17. Blev först uppvaktad av Nadja, Maja, Josefine och Kim, efter det kom släkten. Jag fick massor av fina saker, Digital Kamera, världens snyggaste skor, kläder, ring, armband, fotografier, halsduk, trosor, presentkort på h&m, Face & SF, sjal, glasfil, hudkräm. Ja massa fint iaf! Tack till er alla som gratta mig igår! <3

Idag är det dan före doppare dan och jag ska träna på nautilus och sedan mest ta det lugnt. Ikväll är det uppesittarkväll! Då ska jag slå in, lacka & rimma julklapparna och äta lite julskinka. Jag är sämst på att rimma så får se hur det går, men det brukar ordna sig tillslut!
Nu kom mamma hem med en sallad från La Baguette, mums. see youuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0