Julhelgen i bilder

Hello Guys.
Jag har inte ansträngt mig speciellt mycket med bloggen på senaste tiden. Nu under julen är det mycket annat. Hoppas ni alla har haft en bra jul för det har jag. Det har varit väldigt mysigt att träffa släkten och känna julkänslan. Men julen är snabbt över och nu är det nyår att sikta in sig på.
Var och träna nyss men det gick inte så bra, fick världens verk under bröstet. Har fortfarande en aning ont så jag försöker att ta det lugnt. Har ingen aning om vad det är och kan bero på men jag hoppas på att det går över snart iaf!

Uppdatering av julhelgen.

Jag fyllde 17 den 22, detta firades med släkt och vänner.


Den 23 var det julmys med familjen.



På julafton bar det av till mormor & morfar m. släkten på mammas sida.
Glada minner, god julmat & en fin tomte!



Juldagen var en lugn hemmadag + jympa på F&S,
medan annandagen firades traditionsenligt med släkten på pappas sida.


Väldigt bra dagar. Nu ropar pappa att det är mat, haha. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0