Saturday nightfever

Hej mina käraste!
Idag är det lördag och jag 'är på topp. Förmiddagen ägnade jag till att städa, fint blev det! Efter det åkte jag upp på stan, hittade världens snyggaste skor (!!!!!!!) och lite smått & gott som nu står på önskelistan och så köpte jag present till pappsen som fyller på måndag. Nu springer jag runt och funderar på vad jag ska sätta på mig inför kvällen, ett evigt problem det där! Kvällen börjar här hemma, mamma & pappas kompisar kommer hit och käkar med oss sen ska dom faktiskt iväg och skratta åt Henrik Schyffert, som ska underhålla på konserthuset ikväll. Och då trippar jag iväg till Kim & Zimons inflyttningsfest, jag tror och hoppas på en fet kväll! Vill också passa på att grattis min bror Sami som fyller idag! massa pussar & kramar till dig och till er andra också, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0