16 dagar kvar til jul

Hej. Eftersom jag har så mycket nu med mitt företag och allt så har jag bestämt mig för att jag ska ta bloggpaus på helgerna så jag får tid för mig själv och Nils...
Nej men jag har inte bloggat på hela helgen för jag har inte haft tid för jag har ett så jäkla kul liv. I lördags var jag med lite folk hemma hos Filip. Trevlig kväll! Annars har jag pluggat en del och det är ju bra. Nu är det måndag och jag sitter här hemma, börjar inte skolan fören halv ett och då har jag utvecklingssamtal. Alltså det är nått med utvecklingssamtal som jag bara hatar, det är en plåga att gå dit tycker jag. Men det är väl bara att bita ihop! Efter utvecklingssamtalet är det webbdesignlektion och sen slutar jag, jobbig skoldag! Då bär det av ner till gymmet, och springa tills jag svimmar, nästan iaf. Ha en fortsatt bra dag, puss!




Kommentarer
Postat av: maja

haha sööt kanin-bebis :D

2008-12-08 @ 13:49:48
Postat av: f

ja jätte söt verkligen!

2008-12-08 @ 14:36:10
Postat av: afrikan johan just nu

och endast 8 dagar tills JAG KOMMER HEM. WOOOHO haha

2008-12-08 @ 18:18:34
URL: http://newschoolers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0