Sexy back

Hej alla tusentals läsare!

Jag har inte bloggat för jag har inte haft något liv...Nej men. Nu är det iaf lov och det är så jädra sköööönt! I går städade jag hela källaren och så var jag på stan med Nadja och köpte julklappar, nu är jag nästan klar, bara till lillebror och gammelfarmor kvar! Efter det blev det gymmet och på kvällen var jag hemma hos Betty med folk, vissa som jag aldrig träffat förut. En del var lite random men det var trevligt.

Nu ska jag måla naglarna! Hörs, kram

(Update:) Jag vill åka till Stockholm och shoppa! Nån som är på???

Kommentarer
Postat av: louise

JAG ÄR ALLTID PÅ! :D

2008-12-26 @ 19:37:42
Postat av: louise

JAG ÄR ALLTID PÅ! :D

2008-12-26 @ 19:38:31
URL: http://louisewaer.blogg.se/
Postat av: L

oj :b

2008-12-26 @ 19:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0