Plugg & Musik

Har pluggat hela eftermiddagen sedan jag kom hem från skolan. Det har gott hyfsat bra faktiskt, har läst psykologi och religion och så har jag kommit igång lite mer med hemprovet som ska göras innan jullovet. Hemprovet består av en fråga, "Vad är en människa?", det ska jag svara på ur olika perspektiv. Men det är ganska intressant så det kommer nog gå bra, bara jag ger det tid! Nåja, tråkit att läsa om någon annans plugghistorier!
Min lillebror har gjort nått med iTunes så det vill inte starta.
Så nu mer är det youtube och mtv jag har använt.
Några av veckans favouriter är:
Pato Pooh - Music
Kanye West - Love Lockdown
Lazee - I'm not pop
Beyoncé - If I Were A Boy
T.I. - Live Your Life (ft. Rihanna)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0