Paket

Haloj.
Utvecklingssamtalet gick bra. Träningen gick bra. Resten gick skit. Nejrå, men nästan.
Var iaf och hämtade ett litet paket från tidningen Glamour idag. Fick en mascara från märket Clinderm som går att köpa på Apoteket, får hoppas den är bra. Ska prova imorgon bitti! Och så fick jag en mysdress, tröja + hotpants, som jag har på mig nu, jätte mysig! Hittade min skidjacka på internet som jag ville ha också men den ville kosta 33hundra och det hade jag inte i min spargris...

Jaja, imorgon börjar jag 8.00, dags och lägga sig och läsa en asdålig bok som ska vara läst på svenskan. sleep bad

Kommentarer
Postat av: maja

vadå har du vinnut grejjerna? :O

2008-12-09 @ 18:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0