The real slacker

Jag har tänkt på en sak. Jag vet inte om det är för mycket begärt av en slacker som jag. Men jag funderar på skriva en lista på vad jag ska göra/klara av under 2009, såndär som en del gör ni vet? Då kanske jag får någonting gjort? Men jag funderar också på att skita i att skriva en listan. För när jag sitter och ska gå igenom listan om, ja vad blir det?, 381 dagar så kommer jag antingen se på den med stolta ögon och tänka "Jag är då duktig jag, fått så mycket gjort detta år" som är ungefär 3 % chans att jag göra, eller så inser jag att ännu ett år har gått till spillo och att jag faktiskt är en real slacker. Det blir nog ingen to-do lista över 2009.

Kommentarer
Postat av: maria

Nej jag ska ju inte det, ska på maskerad. men det är min klasskompis som ordar det! ha så kul för ja antar att du ska dit <3

2008-12-17 @ 22:50:38
URL: http://mariaanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0