Sekularisering

Jag sitter med det där jädrans hemprovet, ni vet, vad är en jävla människa? Okej jag ska chilla. Men nu ska jag sitta och skriva om kristendom. JAG VET INGENTING! Jo det gör jag, jag ska inte överdriva. Jag vet att det finns en gubbe med skägg som kallar sig för gud och att han och hans polare häftade ihop en bok som kallas bibeln. Han har också en son som heter Jesus. Vad mer vet jag? Vad mer BÖR jag veta? Med all respekt till er religösa så tror jag att religionen kommer dö ut. Visst det kommer ta flera hundra år, men jag tror den kommer det. Vi, nutiden, vill ha vetenskap om allt. Så om någon av er har ett bildbevis på när Jesus gick på vatten, var vänlig mejla in det på [email protected] .

Kommentarer
Postat av: filip

jag har det på min mobil! jag var där . lite dålig kvalite men det syns när han går på vattnet. visst gjorde han det !

2008-12-16 @ 17:55:37
Postat av: evelina

mejla då !

2008-12-16 @ 18:25:34
URL: http://ewws.blogg.se/
Postat av: f

okeej. men jag tror inte det hjälper dig med provet direkt

2008-12-16 @ 18:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0