PMSbarn

Hej. Hoppas det är bra med er, med mig är det piss dåligt. Jag har pmsdamp på min lillebror + att det då går ut över halva sverige och min sårskorpa på handen gick sönder så jag blöder oavbrutet och det vägrar sluta. Förövrigt har den här dagen varit ganske okej. Jag åkte till skolan halv 8, första gången jag hann i tid till bussen där här veckan... Efter skolan drog jag hem till Kim och hjälpte henne att städa hennes lägenhet. Efter städningen somnade jag men var tvungen att hoppa upp från soffan och dra mig mot träningen för Kimsan skulle och jobba. På Nautilus körde jag styrketräning + balansplatta med min jobbiga fot (som iofs inte är så jobbig längre)
Nu sitter jag och dunkar musik på högsta volym, tror alla i familjen har kommit och klagat över att jag ska sänka nu.. MEN det får dom leva med för jag är på dåligt humör.

LATER / ewwwsssss

Kommentarer
Postat av: Anonym

du varnade dom ju iaf en vecka innan för ditt kommande humör :b

2008-12-07 @ 20:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0