Friskis & Romme

Kom hem för bara en liten stund sen. Jag var på friskis&svettis och körde ett jympapass, hade inget att göra så jag fördröjde tiden med träning idag, igen. Men det var jätte kul så! Efter det åkte jag och mamma dirket och handla, lagom ofresh jag kände mig då..haha.

Jaja, min kära vän ringde precis och fråga om jag skulle komma på partaj ikväll men jag orkar verkligen inte idag, jag känner bara för att ta det lugnt ikväll och gå och lägga mig tidigt. För imorgon gäller det att vara pigg & glad för då ska jag till romme! YeeHaa, kul som sjutton ska det bli. Så nu ska jag packa iordning allt till imorgon för jag åker sju imorgonbitti.

Puss E



Kommentarer
Postat av: maria

ja det låter bra! då ses vi efter nyår då :)

2008-12-29 @ 00:21:03
URL: http://mariaanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0